قصه ی عشق

قصه ی عشق یعنی من و تو ما شدن...یعنی تا ابد کنار هم بودن و عاشقانه زیستن...یعنی با همه ی وجود عشق ورزیدن...یعنی من و تو با هم..

قصه ی عشق

قصه ی عشق یعنی من و تو ما شدن...یعنی تا ابد کنار هم بودن و عاشقانه زیستن...یعنی با همه ی وجود عشق ورزیدن...یعنی من و تو با هم..

دلم برات تنگ شده جونم....

سلام همه ی زندگیم،عمرم،جونم،حسین خوب و مهربونم

فدات بشم که انقدر دلم برات تنگ شده..امروز اولین روز

دوریمون بود..همین مدت کوتاه واسه من کلی بود...

 

همین که نمیدونم کجایی؟داری چیکار می کنی؟چی

 

می خوری؟خیلی اذیت می شی؟و...داغونم می کنه...

 

گل؟حسینم؟من با این همه دلتنگی چیکار کنم؟چطور

 

برات نگران نباشم؟چطور بی تو روزهامو سر کنم؟هاهاها؟

 

خدا کنه این دو روز دیگه هم به سلامتی واست بگذره و

 

زودی بیای پیشم که دارم از دوریت دیوونه می شم...

 

عزیزکم؟یه چیز رو هیچ وقت فراموش نکن...این که خیلیی

 

دوستتتتتت دارم عزیزم..نفسم..امیدم..آرزوم..منتظرتم گلم...

 

                    دوستت دارم عزیزم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیر چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

دفتر عشـــــــــــــق نویس دفتر عشق منه

هر چی که تو دلمه داره فریــــــــــــاد میزنه

دفتر عشـــــــق نویس دفتر خاطره هاست

پایتخت کشــــــــور واژه های بی صداست

دفتر عشــــــــــق نویس وعده گاه تو و من

یه جای خوب و قشنگ واسه دیونه شدن

((سمیر))
یا حق

حسین جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ

خانمی
قد همه ستاره های آسمون به توان ماهی های دریا به توان گل های زمین دوستت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد