قصه ی عشق

قصه ی عشق یعنی من و تو ما شدن...یعنی تا ابد کنار هم بودن و عاشقانه زیستن...یعنی با همه ی وجود عشق ورزیدن...یعنی من و تو با هم..

قصه ی عشق

قصه ی عشق یعنی من و تو ما شدن...یعنی تا ابد کنار هم بودن و عاشقانه زیستن...یعنی با همه ی وجود عشق ورزیدن...یعنی من و تو با هم..

دوستت دارم...

بهترین ترانه رو من از چشای تو می سازم

تو قمار زندگیمون تو نباشی من می بازم

اگه باشی در کنارم با تو من مالک دنیام

بی خیال غربت و غم بی خیال نور فردام

دوست دارم ، دوست دارم

توی دنیا تو رو دارم

دوست دارم ، دوست دارم

توی دنیا تو رو دارم

مثل آسمون که تنها امیدش چند تا ستارست

دیدن برق نگاهت واس من عمر دوبارست

اون سر انگشت تو یعنی

قصه ی خوب نوازش

هر نگاه  عاشق تو

غزل آبی ی خواهش

جاده ها ی مهربونی

می گذره از تو نگاهت 

روشن شبای تارم

با خیال روی ماهت

 

سلام عزیزدلم..عمرم..جونم

فدات بشم الهی..دورت بگردم..

بلاخره یه آهنگ گوش کردم که

تمام شعرش حرف دل کوچولوی

من بود..قربونت برم الهی...

دورت بگردم..یادت نره گلم که

خیلییییی دوست دارما..خیلی

مواظب خودت باش عزیزکم..گالکم..

نازکم..

 

دوستت دارم...

آیا هیچ واژه ای زیبا تر از

دوستت دارم هست؟

گلم..عزیزم..حسینم..خیلی

دوستت دارم

خیلی..خیلی..خیلی..

خیلی

خیلی

خیلی

بزار بازم بگم:

دوستت دارم

آره عزیزکم..نازکم..گلکم..

خیلی

دوستتتت دارم

 

روزت مبارک

هزاران سلام به الهه مهربانم که امیدورام باز هم ساحل ایمن دریای بخششت مرا در آغوش گیرد و از اینکه زبانم از تبریک و دستانم از اهدا قاصر مانده است مرا عفو فرمائی.

شیرینم دوست داشتم چنین روزهایی را کنارت بودم تا زیر سایه بان چشمان نیلگونت دل تنگم را راهی دشت نگاهت می کردم و در اعماق اقیانوس مهرت فریاد می زدم:

ای خورشید روشنا بخش شب تار ناامیدیم که با تشعشع دلانگیز وجودت زندگی ام را معنا بخشیدی.

روزت مبارک باد.