قصه ی عشق

قصه ی عشق یعنی من و تو ما شدن...یعنی تا ابد کنار هم بودن و عاشقانه زیستن...یعنی با همه ی وجود عشق ورزیدن...یعنی من و تو با هم..

قصه ی عشق

قصه ی عشق یعنی من و تو ما شدن...یعنی تا ابد کنار هم بودن و عاشقانه زیستن...یعنی با همه ی وجود عشق ورزیدن...یعنی من و تو با هم..

الهی فدای تو بشم من....

سلام فدای تو بشم...

سلام عزیز دلکم...

سلام عمرم و جونم...

الهی فدات بشم که تا این حد دلم برات تنگ شده..آخه خودت

که خوب می دونی دلم چقدر کوچولو...

الهی فدای وجودت بشم که همه چیزت واسم آرامش بخشه...

این روزا بد جوری دلم برات پر می کشه..و هر دفعه که میام پیشت

و می بینمت بیشتر از پیش دل بستت می شم و به دوست داشتنم

چندین برابر اضافه می شه..آخه چطور می تونم گل مهربونی مثل تو

رو دوست نداشته باشم؟چطور می تونم بدون اینکه صدای دل نشینت

رو بشنوم روزم رو شب کنم و شبم رو روز؟و می دونمم که خودت از همه

احساس من باخبری اما می نویسم تا نه فقط تو قلبت بسپاری که خیلی

دوستت دارم که بر صفحه ی مانیتورت هم هک بشه و همیشه تو وبلاگمون

بمونه...پس بزار که با همه وجودم بگم دوستتتتت دارممممم عزیزم....

خیلی هم دوستت دارم عزیزم...مواظب خودت باش...در پناه حق..مولا علی

به همراهت گل من...یا علی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد