قصه ی عشق

قصه ی عشق یعنی من و تو ما شدن...یعنی تا ابد کنار هم بودن و عاشقانه زیستن...یعنی با همه ی وجود عشق ورزیدن...یعنی من و تو با هم..

قصه ی عشق

قصه ی عشق یعنی من و تو ما شدن...یعنی تا ابد کنار هم بودن و عاشقانه زیستن...یعنی با همه ی وجود عشق ورزیدن...یعنی من و تو با هم..

سلام بهانه ی زندگیم

 

 

سلام. سلام. سلام. سلام.

 

یه سلام به عزیزم. یه سلام به نازنینم. یه سلام به شیرینم. یه سلام به لیلی ام. یه سلام به منیژه ام. یه سلام به عمر و جون و هستیم. یه سلام به فرشته مهربونم. یه سلام به الهه قشنگم. یه سلام به لونای خوشگلم و هزار تا هزار تا سلام به عاطفه جونم که دلم براش یه کوچولوی کوچولو شده.

 

الهی قربونت برم نمی دونم الان که اینو می خونی چند روز از زمان نوشتن این پست رد شده ولی لطفا اگه وقت داری و می تونی واسم تو نظرات بنویس که:

خوبی؟ حالت خوبه؟ خوش می گذره؟ مامان، داداش، زن داداش خوبن؟ همه چیز مرتبه؟ اوضاع بر وفق مراد هست؟

فدات شم الهی.

 

راستی عزیزم یه سوال؟ با وجود این همه گشت و وارسی و کنترل فرودگان که تمام وجود آدم را می گردن... تو چطوری تونستی قلب منو با خودت ببری و کسی نفهمه؟ اونم قلبی که لحظه ای ساکت نمی شه و همش عاطفه اش را صدا می کنه؟ نکنه شیطون بیهوشش کردی؟

ولی خوب شد با خودت بردیش. چون واسم خیلی خبرها میاره. پس مواظب باش... اگه قولت یادت بره اون وقت... مثلا واسم در مورد بعضی جاها گفت که اسشون درست دادم نمونده مثل: برج العرب، مینا رشید، شیخ زیاد، پل المکتوم، مسجد جمیره، ایرانین هاسپیتال، برج دوبی و صفا پارک و نمی دونم دیگه...

 

عزیز دلم، دیشب واست ایمیل فرستادم ولی مثل اینکه هنوز نخوندیش. فکر می کردم اونجا به اینترنت دسترسی داشته باشی ولی انگار، خوب اشکال نداره. من مرتب واست می نویسم و ایمیل می زنم تا هر وقت تونستی کانکت بشی مورد استقبال نامه های مجنونت قرار بگیری.

عاطفه جونم؟    یه عالمه دوستت دارم ها!!! الهی قربونت برم... اندازه قطره قطره آبهای دریایی که ازش گذشتی ضرب در ذره ذره ابرهایی که از وسطشون رد شد به توان تمام ستاره های آسمون به اضافیه 15 تای دیگه دوستت دارم.

 

قربونت برم الهی. زود برگری ها! باشه؟ مواظب خودت هم خیلی خیلی باش. منم قول می دم مواظب خودم باشم و نزارم لحظه ای بهت توی قلبم سخت بگذره.

 

می بینمت عزیزم.

خدا نگهدارت و مولی علی یارت.

(می بوسمت)

نظرات 1 + ارسال نظر
Tini Talker دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

سلام...
اومدم سرکی بزنم ببینم همه چیز مرتبه..
ایشالله که مرتبه...
سفر عاطفه هم به خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد